مقالات

دستگاه همبرگر زن

دستگاه همبرگر زن

دستگاه همبرگر زن:

برگر و همبرگر یکی از ساندویچ‌‌ های محبوب و پرطرفداری است که تاریخچه آن به کشورهای اروپایی و آمریکا باز می‌گردد، با این حال در سراسر جهان سال هاست که این ساندویچ طبخ می شود. به غیر از اهمیت استفاده از مواد اولیه تازه روش پخت همبرگر نیز بسیار مهم است. در ادامه به بررسی یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی به نام دستگاه همبرگر زن می پردازیم. دستگاه همبرگر ساز تمام اتوماتیک یکی از پیشرفته ترین انواع تجهیزات آماده سازی رستوران است که در کارخانه ها و تولیدات همبرگر به صورت صنعتی کاربرد دارد. این وسیله اتوماتیک بوده و بدون دخالت دست عمل می کند. نحوه ی عملکرد آن بدین صورت است که با ریختن گوشت‌های چرخ شده در درون دستگاه و انجام عمل قالب گیری، همبرگر به وسیله‌ی تیغه‌های درون دستگاه شکل می‌گیرد. از مزایای استفاده از دستگاه همبرگر ساز اتوماتیک سرعت عمل، دقت، رعایت نکات بهداشتی و بسته بندی آسان همبرگر است. همچنین با قالب‌زدن گوشت سرخ‌کردن آن بسیار راحت‌تر بوده و تمام قسمت‌های آن به صورت یکنواخت سرخ می‌شود. گفتنی است که با داشتن این محصول، طعم‌های مختلف و متفاوت از یک همبرگر را تجربه می‌کنید و از دستپخت خود لذت می‌برید.

نقش دستگاه همبرگر زن در کسب و کار

همبرگر یک کسب و کار چند صد میلیونی! تا به حال به این فکر کردین که همبرگرهای تولیدی و پرطرفدار شما این قابلیت رو دارند که به یک صنعت پرسود برای شما تبدیل بشن؟ به نظرم ارزش فکر کردن بهش رو داره! زنجیره تولید مواد غذایی به سمتی پیش میره که تمایل مردم عمدتا به سمت غذاهای هست که آماده کردن اون سریعتر و آسون تره. از طرفی غذاهایی که طعم لذت بخش و لذیذتری هم داشته باشند از بخت و اقبال بالاتری در میان مردم برخوردارند. برای شروع این کار در حجم تولید بالا مطمئنن داشتن یک دستگاه همبرگر زن نیاز اساسی اولیه شما محسوب میشه.

چرا دستگاه همبرگر زن؟

اگر شما جز فروشگاه ها و فست فود هایی هستید که تعداد زیادی مشتری ساعت ها برای خوردن همبرگرهای بی نظیرتون صف میکشند بیشتر از هر شخصی نیازتون به یک دستگاه همبرگر زن رو احساس میکنید. یا اگر همبرگراتون اونقدر حرفه ای هست که همه دلشون میخواد توی فروشگاه ها همبرگرهای تولیدی شما باشه و بتونن راحت اونو خریداری کنند. پس جای دوری نرفتین دستگاه همبرگر زن اتوماتیک پویا صنعت همون انتخاب ایده آل شماست و خیالتون را برای سالیان سال آسوده میکنه. فقط بنشینید و روند تولید همبرگراتون رو نظاره گر باشید! در واقع با خریداری این دستگاه هم نیاز خودتون و هم نیاز مشتریانتان را برطرف خواهید کرد.

خرید دستگاه همبرگر زن

برای اینکه به گوشت فرم دهند از دستگاه همبرگر زن استفاده می کنند. قبلا کسانی که در کار فست فود بودن برای درست کردن همبرگر با زحمت رو به رو بودند، هم چنین افراد زیادی که برای خرید همبرگر مراجعه می کردند با اتلاف وقت مواجه بودند. این دستگاه همبرگر زن قابلیت این را دارد که تا حدود چهارصد همبرگر درست کند. هم چنین از نظر بهداشتی نیز بسیار سالم تر هستند. هم چنین با این دستگاه همبرگر زن می توانید شکل های مختلفی از همبرگر را درست کنید. رستوران های زنجیره ای؛ فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و همچنین فروشگاه های کوچک تر که فروش بالای همبرگر در طول روز دارند نیاز به خرید این دستگاه دارند؛ زیرا اگر همبرگر به صورت سنتی تولید و بسته بندی شود؛ مطمئناً نیاز فروشگاه را برآورده نمی کند و همچنین هزینه نیروی انسانی زیادی را به مجموعه وارد می کند. لذا خرید یک دستگاه همبرگر زن اتوماتیک بسیار مقرون به صرفه است و تمام نیاز یک فروشگاه را برآورده می کند.

خرید دستگاه همبرگر زن

دستگاه همبرگر ساز اتوماتیک

دستگاه همبرگرزن اتوماتیک که یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی است معمولاً بدنه ‌ای از جنس استیل ضد زنگ دارد. این دستگاه برای تولید انبوه همبرگر به صورت کاملا اتوماتیک طراحی گردیده است. تمام قسمت های این دستگاه قابل باز شدن و شستشو می باشند. در دستگاه همبرگر زن می توان وزن همبرگر ها و همین طور مواد اولیه را به میزان دلخواه انتخاب نمود. به عنوان مثال می‌توان از هر میزان گوشت قرمز یا گوشت سفید در داخل مخزن دستگاه همبرگر ساز استفاده شود. در این دستگاه امکان تولید همبرگر با قطر های متفاوت وجود دارد و همچنین امکان تولید همبرگر در اندازه و شکل های مختلف مثل گرد، بیضی و… وجود دارد.

بهداشتی بودن همبرگر

یکی از نکات مهم در تولید انواع اغذیه، رعایت بهداشت است. در تولید همبرگر با استفاده از دستگاه همبرگر‌‌‌زن، مسئله بهداشت به طور کامل رعایت می گردد، زیرا تولید همبرگر در دستگاه همبرگر زن اتوماتیک به صورت کاملاً مکانیزه بوده و بدون دخالت افراد انجام می شود.

دستگاه همبرگر زن اتوماتیک

بدون شک با صنعتی شدن شهرها و گسترش هرچه بیش‌تر، افراد بخاطر مشغولیت‌هایی که دارند کمتر به سراغ پخت غذا می‌رود و بیش‌تر به سمت اغذیه فروشی و فست فودها روی می‌آورند، همین باعث شده تا این صنعت به سرعت رشد کند و لازمه رشد آن داشتن تجهیزات و امکانات کافی است. به عنوان مثال برای سرخ کردن سیب‌زمینی روش‌های مرسوم در خانه دیگر پاسخ‌گو نیست و باید به دنبال سرخ‌کن در حجم و ابعاد بزرگ‌تر بود. در کنار آن همه‌ی افراد به دنبال غذاهایی سالم‌تر هستند تا در مقایسه با سایر غذاهایی فست فودی آسیب کمتری به جسم آن‌ها وارد کند. همبرگر با توجه به استفاده از گوشت و مواد طبیعی بین همه‌ طرف‌داران زیادی پیدا کرده است. همین دلیل خوبی است تا افراد مشغول در این حرفه به دنبال این باشند تا یک دستگاه حرفه‌ای که تولید همبرگر را برای آن‎ها راحت کند، باشند. همبرگر زن برای فرم دهی گوشت همبرگر به صورت دایره‌ای یا برای با برش‌های یکسان در فست فودها و آشپزخانه‌های صنعتی ساخته شده است. دستگاه همبرگر زن بسته به اینکه وزن قالب‌ها را خود دستگاه تعیین کند یا اپراتور آن را تعیین کند به دو حالت اتوماتیک یا دستی تقسیم بندی می‌شود.

مشخصات دستگاه همبرگر زن
دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک

دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک

همبرگر زن اتوماتیک شرکت تولیدی پویا صنعت یزد دارای مشخصات زیر می باشد:

1- دستگاه همبرگرزن دارای سیستم تمام هیدرولیک است.

2- دستگاه همبرگرزن به نیروی ماهر نیاز ندارد و بدون دخالت دست است.

3- بسته بندی به صورت بهداشتی و اتوماتیک انجام میشود.

4- قابلیت تنظیم وزن و شکل در دستگاه همبرگرزن وجود دارد.

5- دستگاه همبرگر زن باعث حفظ بافت گوشت میشود.

6- تولید 1000 همبرگر در هر ساعت توسط این دستگاه انجام میگیرد.

7- دستگاه همبرگر زن اتوماتیک هزینه نگهداری و نیروی کار را کاهش می دهد.

تعریف و مشخصات دستگاه همبرگر زن:

همبرگر یک غذای ساندویچی خوشمزه است که طرفداران زیادی در ایران و کل دنیا دارد. همبرگرها بصورت بسته‌بندی آماده کارخانه‌ای، در فروشگاه های بزرگ و هایپرها و سوپر مارکت ها در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، که بدون هیچ دردسری بسته آماده را خریداری و پس از باز کردن آن همبرگرها را سرخ کرده و درون نان ساندویچی قرار داده و میل می‌کنید که دیگر نیازی به دستگاه همبرگر زن ندارند.

اما یکسری از افراد که می‌خواهند همبرگرهای گوشتی با درصد بالاتری یا با فرمول غذایی متفاوت تری برای فست فود، خانه و کارخانه درست کنند، نیاز به دستگاه همبرگرساز دارند که قالب همبرگر و ظاهر همبرگر را برای آنها درست کند به همین جهت قالبهای همبرگر در مدل خانگی صنعتی و نیمه صنعتی درست شدن تا شما بر اساس بودجه خود بتوانید این دستگاه‌ها را خریداری کنید.

برای مطالعه بیشتر درباره مزیت های دستگاه همبرگرزن اتوماتیک به این مقاله مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *