مقالات

نوسازی و بروزرسانی رستوران

نوسازی و بروزرسانی رستوران

نوسازی و بروزرسانی رستوران

نوسازی و بروزرسانی رستوران یکی از کارهایی است که لازم است در دستور اجرای صاحبان این کسب و کار انجام گیرد زیرا امروزه افراد زیادی اوقات فراغت خود را در رستوران‌ها و کافه‌ها و سایر مکان‌های عرضه‌کننده غذا سپری می‌کنند و حتی عده‌ای نیز از این مکان‌ها برای قرارهای کاری خود استفاده می‌کنند. می‌توان نتیجه گرفت که نوسازی و بروزرسانی رستوران می‌تواند تأثیر زیادی در انتخاب افراد برای این‌گونه قرارها و یا صرف یک وعده غذایی باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از اصول اولیه تغییرات و نوسازی رستوران آشنا کنیم.

نوسازی و خرید وسایل و تجهیزات صنعتی در آشپزخانه‌ها

یکی از موارد مهمی که در طراحی و یا تعویض وسایل تجهیزات صنعتی آشپزخانه‌ها تأثیرگذار است میزان بودجه در دسترس برای بروزرسانی است و به‌تبع هرچه مقدار بودجه بیشتر باشد می‌توان تغییرات اساسی‌تر و بهتری را انجام داد.

نوسازی و بروز رسانی رستوران‌ها شامل چند بخش اساسی است که عبارت‌اند از:

  • نوسازی و خرید وسایل تجهیزات صنعتی در آشپزخانه‌ها
  • تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی
  • بروزرسانی منو غذایی و دسته‌بندی آن‌ها

نقش خرید وسایل و تجهیزات صنعتی آشپزی در بروزرسانی رستوران

یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های بروزرسانی رستوران و رضایت مشتری در رستوران‌ها سرعت بالا در آماده‌سازی غذا و تحویل آن‌ها به مشتری می‌باشد. ازاین‌رو اغلب رستوران‌ها به‌جای استفاده از وسایل طبخ قدیمی مانند دیگ‌های بزرگ از وسایل صنعتی جدید استفاده می‌کنند.

نمونه‌ای از این وسایل آشپزی صنعتی شامل: دستگاه کباب زن صنعتی، دستگاه‌های همبرگر زن، دستگاه سبزی‌خردکن، دستگاه چرخ گوشت و … است. وسایل نامبرده به‌علاوه تعداد زیادی از دستگاه‌های صنعتی دیگر باعث شده تهیه غذا باکیفیت و سرعت بالاتری انجام شود.

خرید ابزار مدرن در نوسازی و بروزرسانی رستوران برای سهولت غذا همیشه مورد توجه صاحبان کسب و کار است و سرمایه مناسبی را برای خرید آن ها در نظر می گیرند.

تهیه این وسایل امروزه به‌راحتی انجام‌پذیر بوده و یکی از راه‌های تهیه این وسایل مراجعه به سایت ما می‌باشد. همچنین می‌توانید با مشاوران باتجربه شرکت پویاصنعت در زمینه خرید این وسایل با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۴۷۰۳ تماس حاصل فرمایید.

یکی از مزایای شرکت ما خدمات پس از فروش است که می‌توانید به‌راحتی در صورت بروز مشکل با کارشناسان فنی مجموعه پویا صنعت در ارتباط باشید.

اهمیت تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی در بروزرسانی رستوران

یکی از نکات نوسازی رستوران، تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی آن است که می‌تواند در انتخاب رستوران توسط مشتری قابل‌توجه باشد. درصورتی‌که ظاهر رستوران شیک و مدرن نباشد نمی‌تواند افراد زیادی را به خود جذب کند.

هر رستورانی دارای سبک مخصوص به خود است که باتوجه‌ به این سبک می‌توان بهترین وسایل را برای آن خریداری کرد.

به طور مثال وسایلی که در رستوران‌های سنتی به کار برده می‌شوند با وسایلی که در رستوران‌‌های کلاسیک و مدرن مورد استفاده قرار می گیرند، یکسان نیست.

استفاده از وسایل به روز مانند میز و صندلی های جدید و راحت و همچنین استفاده از وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب در فصول سال در افزایش راحتی مشتری اهمیت بالایی دارد. میزان روشنایی نیز می تواند در احساس آرامش مشتری تاثیر گذار باشد و نباید میزان نور بیش از اندازه و یا کم باشد.

بروزرسانی رستوران و رابطه آن با منو غذایی

عده‌ای بر این باورند که نوسازی و بروزرسانی رستوران فقط در تغییر دکوراسیون و تجهیز وسایل آشپزخانه و سرو غذا است. که باید گفت گرچه این دو مورد برای نوسازی لازم هستند؛ اما برای یک تغییر اصولی کافی نمی‌باشند. یکی از گزینه‌هایی که در بروزرسانی رستوران‌های امروزی در نظر گرفته می‌شود بروزرسانی منو غذایی است. هرچه منو دارای تنوع غذایی بالاتری باشد سلیقه افراد بیشتری را دربرگرفته و می‌تواند باعث افزایش مشتری شود.

البته باید این نکته را نیز درنظرگرفت که منو غذایی باتوجه‌ به سبک رستوران، می‌تواند دامنه آن تغییر کند. همچنین سبک رستوران علاوه بر تاثیرگذاری منو، در انتخاب وسایل و ابزار مورد نیاز مهم است.

شیوه های بروزرسانی رستوران:

  • تغییر کلی در ساختار و منو
  • تغییر جزئی در برخی از قسمت ها
تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی رستوران

نتیجه‌گیری مقاله بروزرسانی رستوران

در این مقاله با اصول اولیه تغییر و بروزرسانی رستوران‌ آشنا شدیم و بیان کردیم که سه مؤلفه تجهیزات آشپزخانه، تغییر دکوراسیون و بروزرسانی منو غذایی دارای اولویت بالایی هستند که می‌توان با درنظرگرفتن این سه مورد مشتری را جذب کرده و درنتیجه فروش بیشتری داشته باشیم. همچنین به معرفی چند وسیله از تجهیزات صنعتی در رستوران‌ها پرداختیم و روش خرید آن‌ها را نیز ذکر کردیم.

به‌روزرسانی منو غذایی و دسته‌بندی آن‌ها

سؤالات متداول بروزرسانی رستوران

فایده تعویض وسایل آشپزخانه در رستوران‌ها چیست؟

استفاده از وسایل به‌روز طبخ غذا سرعت تهیه غذا را بالا برده و همچنین ضریب خطا را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

وسایل آشپزخانه صنعتی را از کجا تهیه کنیم؟

افراد می‌توانند به سایت‌های  فروش این‌گونه محصولات مراجعه کرده و باتوجه‌به قیمت آن‌ها هرکدام از وسایل موردنیاز را به‌صورت آنلاین سفارش دهند.

چرا باید رستوران ها را نوسازی کنیم؟

امروزه به دلیل افزایش میل مردم به غذاهای بیرون و فست‌فودی، نوسازی این مکان‌ها حایز اهمیت است و درصورتی‌که اقدامات لازم انجام نگیرد، رستوران موردنظر طرف‌داری نخواهد داشت.

تجهيزات آشپزخانه صنعتی متشکل از تمام محصولات در دسته بندی های: تجهیزات رستوران٬ تجهيزات پخت٬ تجهیزات آماده سازی٬ تجهیزات فست فود٬ تجهیزات کافی شاپ٬ تجهیزات سرو غذا٬ تجهیزات شستشو و تجهیزات نگهداری می باشد. همچنین تنها دارنده ثبت اختراع دستگاه کباب زن اتوماتیک صنعتی در ایران میباشد. شرکت تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویاصنعت آماده هست تا از صفر تا صد تجهیزات اشپزخانه صنعتی شما را تامین کند و از مشاوره تا اجرا همراه با شما باشد. برای اطلاعات بیشتر از محصولات به ما میتوانید از صفحه تجهیزات آشپزخانه صنعتی  پویاصنعت دیدن نمایید یا با شماره 02191094703 با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *