تجهیزات فست فود

تجهیزات فست فود با قیمت، کیفیت و کارایی مناسب کار ساده‌ای نیست. استفاده از بهترین لوازم فست فود، علاوه بر افزایش پتانسیل آشپزخانه صنعتی کسب‌وکار شما، کیفیت خدمات شما را نیز بالا می‌برد. کیفیت خدمات نیز رضایت مشتریان را در پی دارد. تنوع محصولات در بخش فروش تجهیزات فست فود در وب سایت پویا صنعت می‌تواند قدرت انتخاب بالایی را هنگام خرید لوازم فست فود در اختیارتان قرار دهد. این تنوع محصول می‌تواند شما را در انتخاب، دچار تردید کند اما کارشناسان ما آماده‌ی کمک به شما هستند.

راه-اندازی-فست-فودی

ليست تجهیزات فست فود:

حُسن اساسی راه اندازی یک فست فودی این است که با انواع سرمایه گذاری ها و بودجه ها هم می توان به آن فکر کرد. با هزینه مختصر می توان کار را شروع کرد و کم کم آن را توسعه داد. رستوران فست فود یا فست فود سیار هر دو نهایتاً به خط تولیدی نیاز دارند که این خطوط مکمل همدیگر هستند. منظور اینکه حتی اگر یک خط فست فود بسیار کوچک با یک فر و چند تجهیز ساده راه اندازی کنید بعداً همین تجهیزات در بزرگترین خط تولید فست فود هم به کار شما و در کنار سایر تجهیزات خواهند آمد.

تجهیزات فست فود تهران

با نگاهی اجمالی به تجهیزات فست فودها خواهیم فهمید که دارای چند بخش کلی هستند که می توانند در کنار هم خدمات آشپزخانه ها را سروسامان داده و منوهای جذاب را به غذاهای لذیذ تبدیل نمایند، تجهیزات آماده سازی غذا، تجهیزات پخت غذا، تجهیزات سلف سرویس، تجهیزات خط تولید، تجهیزات انبار و نگهداری، تجهیزات سرمایشی و برودتی، تجهیزات شست و شو، تجهیزات سرو غذا، قفسه ها، هودهای صنعتی و… همگی از ملزومات کار آشپزخانه های صنعتی هستند که در این عرصه شرکت های متفاوتی در شهرهای گوناگون وارد شده و به فعالیت مشغول هستند.

در این میان خرید تجهیزات فست فود در تهران با رونقی دوچندان روبرو است و علت آن، حضور برندهای بزرگ و مطرح در این زمینه است که توانسته اند با فعالیت های موفقیت آمیز خود در طی سال های طولانی اعتماد افراد را به خود جلب نمایند.

شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویاصنعت نامی آشنا و پر طرفدار، در دفتر تهران به فروش تجهیزات و اکسسوری کامل فست فود، رستوران، کافی‌شاپ و فودکورت پرداخته و جزء بهترین برندها و با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت کالاها محسوب می شود.

جدیدترین تجهیزات فست فود

    ليست تجهيزات فست فود

    بخارپز هات داگ تک

    دستگاه بخارپز هات داگ تک، یکی از کاربردی ترین و مناسب ترین تجهیزات فست فود در مراکز تولید و عرضه فست فودها می باشد.

    یکی از تجهیزاتی که در فست فودی ها کاربرد زیادی دارد، دستگاه بخارپز هات داگ است. از آنجایی که ساندویچ هات داگ یک غذای فست فودی محبوب است، استفاده از این دستگاه می تواند سرعت آماده سازی آن را افزایش دهد. با استفاده از این دستگاه سوسیس ها را بخار پز می کنند. سپس آن ها را سرخ می کنند. “هات داگ” اصطلاح آمریکایی “سوسیس آلمانی” است ، که اغلب به فرانکفورت آلمانی و وینگر نسبت داده می شود. سوسیس هات‌ داگ‌ از محبوب‌ترین، خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین انواع سوسیس است که طرفداران خاص خودش را دارد و در انواع مختلف به صورت کباب شده، دودی و یا بخارپز در مراکز فست فود تولید و عرضه می شود. دستگاه بخارپز هات داگ تک  یکی از کاربردی ترین و مناسب ترین دستگاه ها در مراکز تولید و عرضه فست فودها می باشد که به بهترین و سالم ترین شکل و با حرارت مستقیم و بدون از استفاده از روغن داغ، سوسیس را کاملا مغز پخت می کند .

    دستگاه بخارپز هات داگ
    جوجه گردان 2 سیخ

    دستگاه جوجه گردان (مرغ بریان)

    بدنه دستگاه جوجه گردان از جنس استنلس استیل با ضخامت بالا و اسکلت آن از پروفیل آهن است.

    از مزایای ویژه دستگاه جوجه گردان میتوان به مجهز بودن آن به چهار چرخ جهت جابجایی آسان و شیشه های سکوریت نشکن اشاره کرد. دستگاه مرغ بریان دارای سینی برای ریختن روغن هنگام بریان کردن مرغ و همچنین این محصول دارای سیخ هایی با کیفیت عالی و آبکاری شده و پرداخت شده می باشد.
    دستگاه فر مرغ بریان (جوجه گردان) از دسته تجهیزات پخت و تجهیزات فست فود مجهز به موتور گیربکسی قوی برای چرخاندن سیخ ها می باشد. و هر محور چرخش سیخ بر روی یک موتورگیربکس مجزا کوبل شده که علاوه بر ایجاد کمترین صدای ممکن دیگر نگرانی بابت اصطحلاک چرخ دنده ها نخواهید داشت. از دیگر ویژگیهای این دستگاه مجهز بودن آن به شیر های گاز استاندارد و قابلیت استفاده از گاز شهر یا گاز مایع می باشد.
    دستگاه فر مرغ بریان یا جوجه گردان در مدل های مختلف 2 ، 3 ، 4 ، 6 و 12 سیخ و طبق نیاز مشتریان عزیز طراحی و تولید می گردد.

    دستگاه همبرگرزن اتوماتیک صنعتی

    دستگاه همبرگرزن پویا صنعت دارای سیستم تمام هیدرولیک است.

    همبرگر زن اتوماتیک طراحی و تولید شده توسط گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویا صنعت دارای مشخصات زیر می باشد: 1- این همبرگرزن صنعتی قابلیت سلفون گذاری و بسته بندی همبرگرها را دارا می باشد. 2- و به صورت کاملا بهداشتی و اتوماتیک انجام میشود. 3- دستگاه همبرگرزن پویا صنعت قابلیت تنظیم وزن و شکل نیز دارد. 4- دستگاه همبرگرزن اتوماتیک هزینه نگهداری و نیروی کار را کاهش می دهد. 5- راه اندازی و کارکرد دستگاه بسیار آسان و راحت است. 6- قطعات تزریق همبرگر زن صنعتی به نحوی طراحی و تولید شده است که قابل شستشو می باشند. 7- از دیگر قابلیت های دستگاه همبر گر زن صنعتی می توان به قابلیت تنظیم فشار و تنظیم سرعت اشاره کرد.

    برای مشاوره و خرید تجهیزات فست فود با تلفن واحد فروش به شماره ۰۲۱۹۱۰۹۴۷۰۳ تماس بگیرید.

    همبرگرزن اتوماتیک شرکت تولیدی پویا صنعت
    سرخ کن صنعتی

    سرخ کن صنعتی

    مجهز به ترموستات برای تنظیم درجه حرارت دلخواه روغن

    سیب زمینی سرخ کرده، پرطرفدارترین پیش غذا در تمام مراکز عرضه غذا شامل رستوران ها، فست فودها و اغذیه فروشی ها است که به همراه انواع غذاها سرو می شود. دستگاه سرخ کن صنعتی به علت مجهز بودن به دو سبد مجزا، قادر است در مدت زمانی کوتاه، سیب زمینی سرخ کرده زیادی را آماده کند و می توان آن را به صورت کاملا بهداشتی به مشتریان عرضه کرد. این دستگاه طرح امپریال، با کیفیت ترین دستگاه سرخ کن جهت سرخ کردن انواع سیب زمینی، قارچ، مرغ، میگو، بادمجان و … در رستوران ها و مراکز فست فود است. این دستگاه مجهز به ترموستات است که جهت تنظیم درجه حرارت دلخواه روغن کاربرد دارد و باعث ماندگاری بالای روغن می شود زیرا به واسطه حرارت غیر مستقیم از سوختن آن جلوگیری می کند.

    برای مشاوره و خرید تجهیزات فست فود با تلفن واحد فروش به شماره ۰۲۱۹۱۰۹۴۷۰۳ تماس بگیرید.

    تجهیزات و لوازم فست فود در بین مشتری ها بسیار محبوب و کاربردی است. از انواع فرهای پیتزا، دستگاه مرغ سوخاری، انواع سرخ کن های صنعتی و انواع گریل ها و خیلی از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی دیگر که بین تمامی دسته ها اشتراکاتی دارند. مثل یخچال فریزهای صنعتی و انواع میز کارها و هود های صنعتی، همگی در دسته تجهیزات و لوازم فست فود قرار میگیرند.

    سوالات متداول تجهیزات فست فود

    • اولین مرحله برای راه اندازی و انتخاب تجهیزات فست فود برآورد هزینه و سنجش آن با سرمایه است.
    • انتخاب محل و آدرس درست و مناسب که از مهم ترین آیتم های راه اندازی یک فست فود است.
    • داشتن منوی غذایی دقیق، خوب و متناسب با ظرفیت مغازه.
    • طراحی و دیزاین زییا و دل نشین و تمیز که برای مشتریان در الویت است.
    • پرسنل مودب و تمیز: نوع رفتار پرسنل با مشتریان و ارائه سرویس به آنها یکی از بهترین روش های جذب مشتری در فست فود ها است.
    • غذایی لذیذ و خوشمزه و سالم: اصلی ترین موضوع در فست فودها خوشمزه و خوش طعم بودن غذا است زیرا مهم ترین عامل در جذب مشتری است.
    • برآورد نادرست و غیر حرفه ای هزینه های راه اندازی فست فود.
    • نبود مسئول دقیق و پیگیر جهت انجام منظم کلیه امور مربوط به اجرای اهداف فست فود.
    • ناراضی بودن مشتریان به دلایل مختلف و عدم اجرای موارد مربوط به راه اندازی فست فود.

    مبحث هزینه های مراکز تهیه و عرضه انواع غذاهای فست فود شامل موارد زیر می باشد:

    • هزینه های محل مغازه که شامل انتخاب محل مناسب، طراحی داخلی و تاسیسات می باشد.
    • هزینه های مربوط به تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات سالن پذیرایی از مشتریان.
    • هزینه های تبلیغات و جذب مشتری.

    این تجهیزات به چند دسته تقسیم می شوند:

    تجهیزات کافی شاپ شامل قهوه ساب یا آسیاب قهوه، شیر گرم کن، شیک زن، دستگاه اسپرسو، یخچال، آبمیوه گیر، مخلوط کن، دستگاه سرخ کن و دستگاه یخساز می شود.

    مجموعه پویا صنعت از ابتدای کار که شامل مشاوره، انتخاب تجهیزات مناسب، نحوه جانمایی و در نهایت راه اندازی فست فود و آموزش نحوه کار با تجهیزات است همراه مشتری خواهد بود.

    یکی از مهم ترین کارها در ابتدا راه ندازی فست فود دریافت مشاوره برای طراحی آشپزخانه، خرید تجهیزات، طراحی منو، جانمایی تجهیزات و مدیریت هزینه ها است.

    تجهیزات مورد نیاز برای پخت و پز، نگهداری و آماده سازی رستوران ها بسته به نوع تجهیزات و ظرفیت آنها متفاوت است. همچنین نوع تجهیزات ( داخلی و یا خارجی بودن آنها ) در زمان تاثیرگذار است. مدت زمان متوسط برای تهیه تجهیزات آشپزخانه بین 20 الی 30 روز می باشد.

    استراتژی در همه کسب و کارها، مخصوصا کسب و کارهایی که با صنعت غذایی در ارتباط هستند، حائز اهمیت است و زمان به ثمر رسیدن و نتیجه استراتژی ها نسبت به سایر کسب و کارها نسبتا زیاد است.

    برآورد کامل هزینه ها و نوع تجهیزات آشپزخانه صنعتی و اعلام به مشتری از خدمات گروه تولیدی پویا صنعت است. همچنین مشاوره در انتخاب مکان مناسب برای اجرای پروژه فست فود و حتی پیشنهاد نام نیز از خدمات پویا صنعت می باشد.

    بله. این خدمات برای مشتریان پویا صنعت انجام شده و مشتریان می توانند از کلیه خدمات مشاوره و پشتیبانی جهت راه اندازی و اجرای پروژه فست فود بهره ببرند.