تجهیزات رستوران و مشاوره در خصوص خرید

تجهیزات رستوران

گروه تولیدی صنعتی پویا صنعت یزد مفتخر است با سابقه درخشان در زمینه راه‌اندازی و تجهیز آشپزخانه‌های صنعتی، تجهیزات رستوران، تجهیزات آشپزخانه هتل ها، تجهیزات فست‌فود، سازمان ها، ارگان های دولتی و خصوصی و همچنین شرکت های پتروشیمی و با بهره‌ گیری از متخصصین و کارشناسان حرفه‌ای جهت طراحی، تولید و عرضه تجهیزات آشپزخانه صنعتی  و تجهیزات رستوران فعالیت نموده است. مجموعه پویا صنعت همچنین با دارا بودن گواهینامه های ثبت اختراع محصول و گواهینامه بین المللی CE، محصولاتی تحقیقاتی شده و طراحی شده با علم و تکنولوژی روز دنیا، عرضه می کند.

لوازم آشپزخانه صنعتی

ضروری ترین و مهم ترین تجهیزات صنعتی آشپزخانه، تجهیزات آماده سازی هستند. سیستم آماده سازی آشپزخانه های صنعتی به این لحاظ اهمیت دارند. که کاربرد فراوانی در تهیه و آماده سازی غذا دارند. و از مزایای ویژه آنها می توان به کاهش نیروی کار و بالابردن کیفیت غذا و کارایی رستوران اشاره کرد. این تجهیزات شامل: ترازو های صنعتی، انواع دستگاه های کباب زن اتوماتیک، همبرگرزن اتوماتیک، جوجه زن اتوماتیک، انواع چرخ گوشت های صنعتی، دستگاه رشته کن گوشت، انواع آسیاب صنعتی ادویه، ساطور اهرمی، دستگاه استخوان جداکن می شوند.

برای ارتباط با مشاوران ما با شماره 02191094703 تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام ایکن   لینکدین ایکن

در اینستاگرام و لینکدین ما را دنبال کنید.

تجهیزات آماده سازی

لوازم رستوران

پس از آماده سازی اولیه مواد غذایی، برای پخت باکیفیت انواع غذاهای سنتی، فرنگی و فست فود نیاز به تجهیزات پخت با کیفیت در تجهیزات رستوران داریم. کیفیت بالای تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی در کیفیت و طعم غذا و همچنین بازدهی نهایی آن موثر است. لوازم و تجهیزات پخت باید برای اساس منو غذایی رستوران و آشپزخانه انتخاب شوند. و به لحاظ کیفیت باید از جنس استنلس استیل با کیفیت باشد تا دوام بالایی در محیط های گرم و مرطوب آشپزخانه های صنعتی داشته باشند. و بتوان از آنها در ساعات کار طولانی نیز بهره برد.

از تجهیزات و لوازم پخت صنعتی پرکاربرد میتوان به: انواع کباب پز های اتوماتیک، انواع دستگاه های کباب پز تابشی سالاماندر، انواع کباب پز گازی، انواع دستگاه گریل روغنی و ذغالی، هود آشپزخانه صنعتی، سرخ کن صنعتی، انواع اجاق گازهای صنعتی، گرمخانه های برقی و گازی، دیگ چلوپز صنعتی، دیگ خورشت پز صنعتی اشاره کرد.

برای مشاوره و خرید محصولات آشپزخانه صنعتی با تلفن واحد فروش به شماره 02191094703 تماس حاصل فرمایید.

تجهیزات پخت

فست فود پویا صنعت
فست فود رژیمی
تجهیزات استیل

رستوران های فست فود، امروز پرطرفدار ترین رستوران های دنیا هستند. از زمان شکل گیری رستوران زنجیره ای McDonald و KFC تقاضا برای انواع غذاهای فست فود مثل انواع ساندویچ، پیتزا و انواع سوخاری افزایش یافت. و رفته رفته این نوع غذا جایگاه ویژه ای در میان مردم دنیا بویژه افراد پر مشغله که زمان زیادی برای تهیه و طبخ غذا نداشتند، دارد. به همین سبب نیاز به راه اندازی رستوران های فست فود احساس شد. بنابراین سرآشپزان و رستوران داران کل دنیا تصمیم به راه اندازی مراکز تهیه و عرضه غذاهای فست فود کردند. و برای آماده سازی و طبخ این نوع غذای پرطرفدار نیاز به تجهیزات فست فود داشتند.

اولین قدم برای تأسیس رستوران فست فود موفق، بهره‌برداری از تجهیزات استیل با کیفیت و با دوام است. تجهیزات فست فود و تجهیزات رستوران از تجهیزات مهم و ضروری آشپزخانه های صنعتی است که برای تهیه انواع غذاها به ویژه غذاهای فرنگی و فست فود مورد استفاده قرار میگیرند.

این تجهیزات شامل: دستگاه همبرگرزن اتوماتیک، دستگاه همبرگرزن اهرمی، انواع دستگاه گریل روغنی و ذغالی، دستگاه گریل تخت، دستگاه سیب زمینی پوست کن، سرخ کن صنعتی، دستگاه پیتزا ساز، شوتینگ سیب زمینی، کانتر سرد، پمپ سس،بخارپز هات داگ، سس زن مرغ سوخاری (مرینیتور)، تجهیزات پخت کنتاکی و مرغ سوخاری می باشد.

تجهیزات فست فود

لوازم  رستوران

از دیگر تجهیزات صنعتی ضروری در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها و مراکز عرضه غذای گرم، تجهیزات نگهداری است. که شامل تجهیزات سرمایشی برای نگهداری مواد غذایی در مرحله آماده سازی غذاها پیش از طبخ و همچنین انواع گرمخانه غذا که جهت گرم نگهداشتن غذا پیش از سرو مورد استفاده قرار میگیرند.

این بخش از تجهیزات رستوران شامل: انواع یخچال کبابی، یخچال صنعتی، انواع فریزر صنعتی، انواع شیفینک دیش، انواع ترولی گرمخانه ( ترولی بیمارستانی) می باشد.

برای ارتباط با مشاوران ما با شماره 02191094703  تماس حاصل فرمائید.

تجهیزات رستوران
وسایل رستوران | تجهیزات رستوران

برای جلوگیری از انتقال آلودگی و میکروب، و همچنین نظافت رستوران ها، هتلها، آشپزخانه های صنعتی و مراکز عرضه غذا باید، بهداشت را در این مراکز در بالاترین سطح نگه داشت. و برای بالابردن سطح بهداشت باید از تجهیزات مکانیزه استفاده کرد. تجهیزات شستشو و نظافتی از اصلی ترین تجهیزات رستوران به شمار می روند. علاوه بر اینکه برای جلوگیری از انتقال میکروب به کار برده میشوند، سرعت کار و نظافت را در رستوران افزایش می دهند. این تجهیزات ضروری شامل ماشین ظرفشویی صنعتی، دستگاه سیخ شوی، انواع ترولی ظروف، انواع ترولی آبچکان، انواع وان شستشو، انواع سینک ظرفشویی، اسکرابر صنعتی می شوند.

عوامل متعددی باعث خرابی لوازم آشپزخانه صنعتی و رستوران ها می شوند از جمله:

2- استفاده نادرست و بیش از حد از ظرفیت تجهیزات رستوران

مهمترین چیزی که در مورد تجهیزات اشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستوران باید مدنظر قرار داد این است که استفاده از آنها باید مطابق با میزان ظرفیت آنها باشد. در غیر این صورت با استفاده مداوم و بیش از حد از ظرفیت، تجهیزات، آسیب دیده و نیازمند تعمیر و تعویض هستند که این عامل باعث افزایش هزینه و متوقف شدن راندمان کاری در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها می شود.

در مرحله طراحی و انتخاب تجهیزات آشپزخانه و تجهیزات رستوران، مهمترین آیتمی که باید در نظر گرفت، انتخاب وسایل متناسب با ظرفیت تجهیزات و تیراژ روزانه، تهیه و سرو غذاها می باشد. توجه به این امر یاعث می شود فشار کاری روی دستگاه ها کم شده و طول عمر بیشتری داشته باشند.

1- پرسنل

پرسنل، از مهمترین ترین ارکان در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها می باشند. به این جهت که پرسنل به صورت دائم در حال کار با وسایل آشپزخانه هستند و باید نحوه استفاده از دستگاه ها و نگهداری از آنها را بدانند و قبل از استفاده از تجهیزات باید بطور کامل آموزش دیده باشند تا زمان کار با تجهیزات و دستگاه ها دچار خطا نشده و موجب آسیب به خود و دستگاه ها نشوند.

با توجه به کاربرد تکنولوژی روز دنیا در طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران و مدرن شدن آنها، باید برای کار با هر دستگاه از اپراتور خاص و آموزش دیده هر دستگاه استفاده کرد و به پرسنل یاداور شد که علاوه بر نظافت روزانه دستگاه، در صورتی که دستگاه نیاز به تعمیر داشت با هماهنگی با مسئولین فنی تعمیرات انجام شود و با تکیه به تجربه خود و یا از روی حدس و گمان اقدام به تعمیر وسایل نکنند.